برند های ابزارآلات

برند ماکیتا( MAKITA )

این مقاله به چه مباحثی پرداخته است:

  • معرفی شرکت ماکیتا
  • تاریخچه ماکیتا
  • ماکیتا به وجود چه تکنولوژی در خود افتخار می کند؟
  • شرکت های زیر مجموعه
  • محصولات ماکیتا در ایران

معرفی شرکت ماکیتا ( MAKITA )

برند ماکیتا (MAKITA ) در سال ۱۹۱۵ به عنوان یک شرکت خصوصی فروش و تعمیرات ابزار برقی در استان آیچی ژاپن تحت نام “ماکیتا دنکی سِی ساکوشو ” توسط ” ماسابورو ماکیتا ” تأسیس شد. پس از چندین سال آزمایش و ارتقاء فناوری خود در سال ۱۹۳۵ اولین موتور ساخت خود را به اتحاد شوروی صادر کرد. در دسامبر سال ۱۹۳۸ شرکت به‌طور رسمی تحت نام شرکت برق کاری ماکیتا ثبت شد.

نمونه ای از یک دریل شارژی ماکیتا با موتور براشلس
نمونه ای از یک دریل شارژی ماکیتا با موتور براشلس

تاریخچه ماکیتا

در سال ۱۹۴۵ ماکیتا کارخانه خود را برای اجتناب از بمباران، به شهر سومیوشی در استان آنجو جابجا کرد. در سال ۱۹۵۵ جوجیرو گوتوبر روی صندلی ریاست شرکت تکیه زد و دو سال بعد این شرکت اولین ابزار برقی خود، رنده را تولید کرد. در همین سال با تولید اولین شیار زن سیار جایگاه خود را به عنوان متخصص ابزار برقی در بازار یافت. تا پایان سال ۱۹۶۲ ارّه گرد بر و دریل نیز به ابزار تولید شده توسط این شرکت اضافه شدند. در سال ۱۹۶۹ این شرکت اولین ابزار شارژی خود را تولید کرد دریل(D۶۵۰۰). به دنبال این موفقیت ماکیتا در سال ۱۹۷۰ دفتر خود را در ایالات متحده آمریکا گشود.

نمونه ای از یک موتور براشلس پایگاه دانش ابزار ایران
نمونه ای از یک موتور براشلس پایگاه دانش ابزار ایران

ماکیتا به چه تکنولوژی در خود افتخار می کند؟

ماکیتا اولین ” ابزار براشلس ” خود را برای صنایع دفاعی و هوایی در سال ۲۰۰۴ تولید کرد. این ابزار برای طول مدت کار، قدرت و سرعت بیشتر طراحی شدند به همین علت ابزار ماکیتا انتخاب خوبی برای مونتاژهای دقیق بودند. در سال ۲۰۰۹ ماکیتا این فناوری کارامد را با ابزار ۱۸ ولتی در اختیار بقیه پیمانکاران گذاشت.

شرکت‌های زیر مجموعه

کمپانی ماکیتا در سال ۲۰۰۲ خط تولید محصولات ارزان قیمت خود را برای فروش در بازارهای آسیایی خارج از ژاپن تحت عنوان MAKTEC در کشور چین راه اندازی کرد.

محصولات MAKTEC نام برند ماکیتا را یدک می‌کشند و بنا به گفتهٔ این شرکت، MAKTEC با کاهش هزینه‌های تولید، محصول نهایی را با قیمتی کم تر ولی بدون هیچ افت کارایی و کیفیتی نسبت به محصولات ماکیتا ارائه می‌کند.

برند مکتک یکی از برندهای زیر مجموعه ماکیتا در چین - پایگاه دانش ابزار ایران
برند مکتک ( MAKTEK ) یکی از برندهای زیر مجموعه ماکیتا در چین – پایگاه دانش ابزار ایران

محصولات ماکیتا در ایران !!!

در کشور ما ماکیتا یک محصول پرفروش و با قیمتی مناسب به بازار می رسد. ماکیتا دارای خدمات پس از فروش خوبی در ایران است و شما می توانید قسمتی از محصولات ماکیتا را با تمام مشخصات کاری آنها در فروشگاه اینترنتی ابزارایران مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود از این برند را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *