پایه دریل

پایه دریل و انواع آن

فروشگاه ابزار ایران

استفاده از پایه دریل در صنعت چوب بسیار کاربرد دارد. از دریل ها بیشتر در صنایع چوبی استفاده می شود. ولی با رشد تکنولوژی استفاده از این محصول در سوراخکاری بتن، آجر، فلز و … نیز کاربرد دارد.

دریل برای اینکه کاربرد مناسبی داشته باشد نیاز دارد تا از یک پایه استفاده کند. در این مقاله قصد داریم در مورد این محصول پر کاربرد مطالب جامعه ای را بیان کنیم. اگر شما نیز جز استفادکنندگان مداوم دریل هستید پیشنهاد می کنیم در این بخش ما را همراهی نمایید.

لازم است بدانید هم اکنون دریل ها در مدل های مختلفی چون دریل معمولی، دریل بتن کن، دریل مگنتی، دریل ستونی و … طراحی و ساخته شده اند. هر شخصی در هر شغلی که باشد می تواند با توجه به نیاز خود یکی از دریل ها را انتخاب کرده و از آن استفاده نماید.

در ضمن پایه های دریل کمک می کند تا کار سوراخکاری با دقت بیشتری انجام شود. به همین جهت می توان گفت که جز ابزارهای پرکاربرد و مهم در صنایع است.

پایه دریل

پایه دریل چیست؟

سوراخ کاری پانل ها و قطعات چوبی یکی از مهم ترین مراحل تولید محصولات می‌باشد. برای انجام عملیات سوراخکاری از ابزارهای متفاوتی اعم از دریل استفاده می‌شود. دریل ها نیز انواع متفاوتی دارند که باتوجه به جنس قطعه کار از مته های متفاوتی استفاده می‌شود. دریل‌های دستی از ابزارآلات کاربردی در بسیاری از مشاغل و حتی منازل می‌باشند. در کارگاه ها برای سوراخکاری دقیق و یکسان از پایه دریل برای دریل های دستی استفاده می‌کنند

با توجه به کاربردی بودن پایه های دریل در وب سایت ابزارایران در فروشگاه اینترنتی خود اقدام به فروش این محصول کرده است. شما می توانید محصول فوق را با قیمت تعریف شده و مناسب به صورت غیر حضوری خریداری نمایید. لازم است بدانید که محل زندگی شما تاثیری در خرید ندارد. پس بدون در نظر گرفتن مسافت ارسال، برای راحتی کار خود و انجام دقیق عملیات سوراخکاری این محصول را خریداری نمایید.

پایه دریل

ویژگی های استفاده از پایه دریل در صنایع

پایه دریل وسیله ای برای سوراخکاری های مداوم است. اگر شما مدت زمان طولانی از دریل ها استفاده می کنید بهتر است از پایه های مختلف در حوزه استفاده کنید. مزیت های استفاده از پایه های دریل تعریف شده است. که در ادامه به چند مورد اصلی آن اشاره خواهیم نمود.

  • امکان تبدیل دریل دستی به ستونی و قابلیت حمل آسان را دارند.
  • پایه دریلها انواع مختلف در ابعاد و جنس متفاوت وجود دارند.
  • پایه  دریل عموما به صورت عمودی عمل سوراخکاری را انجام می دهد. ولی نمونه های دیگری نیز وجود دارد که قادر به سوراخکاری در زاویه های مختلف نیز هست.
  • لازم به ذکر است که تعدادی از پایه دریل ها دارای پیچ تنظیم جهت سوراخکاری با عمق یکسان را نیز دارا می‌باشند.
  • از دیگر مزیت های پایه دریل می‌توان به سوراخکاری دقیق و آسانآن اشاره کرد.
  • مجهز بودن به صفحه مدرج جهت تنظیم عمق سوراخکاری و افزایش ایمنی اشاره کرد.
  • همچنین پایه دریل ها قابلیت نصب گیره را نیز دارد.
  • همچنین پایه دریل ها قابلیت نصب گیره را نیز دارد.
پایه دریل

انواع دریل و ویژگی های آن

با توجه به نوع استفاده و مصرف زیادی که ار پاه های دریل انجام می شود. این محصول در دوسته دسته مختلف تقسیم بندی شده است. با کمک این پایه ها شما می توانید فرایند کاری خود را پیشرفت دهید. چرا که هم استفاده از دریل راحتر انجام می شود و هم اینکه کیفیت کار بالاتر رفته و سرعت انجام آن نیز افزایش پیدا می کند. پایه ها به دو دسته ثابت و قابل حمل تقسیم می شود.

این دو مدل دارای ویژگی های خاصی هستند که هر کدام باعث شده است تا کارایی محصول افزایش پیدا نماید. از جمله این ویژگی ها و نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مدل های قابل حمل کوچکتر و سبکتر هستند. اما مدل های ثابت فضای زیادی را نسبت به مدل دیگر اشغال می کنند. همچنین جا به جایی آنها دشوار است. ولی ویژگی های خاص خود را دارند مانند: قدرت بیشتر و ظرفیت بالاتر.
  • مدل های قابل حمل سرعت چرخش بین ۵ یا ۶ دارند. در حالی که در مدل های ثابت سرعت چرخش به ۱۶ می رسد.
  • بعضی از پایه دریل ها ویژگی های منحصر به فردی دارند برای مثال برقی بودن تعدادی از آن ها نیز دارای پایه مغناطیسی هستند.
  • آن ها در طول برش حلقه ای، کورس حرکت، قابلیت تنظیم ارتفاع، قدرت مغناطیسی، چرخش مغناطیسی، حداکثر تحمل در فولاد، نشانگر زاویه و عمق، تنظیم دقیق سرعت تغذیه، دسته تنظیم قابل اتصال به هر دو طرف پایه، استحکام بالا برای استفاده طولانی مدت، عمق گلوگاه، قطر گلویی، متریل ساخت، خط کش و میله نگهدارنده ی پیشروی وجود دارد.
  • در بعضی از مدل ها می توان عمق نفوذ را توسط یک مهره مشخص کرد. مهره پس از رسیدن به عمق بدنه، پایه دریل گیر کرده و از نفوذ بیش از حد مته جلوگیری می کند.
پایه دریل

علت استفاده از پایه دریل

شما برای اینکه پایه دریل را خریداری کنید باید بدانید که آیا به این ابزار نیاز دارید یا نه. برای یافتن جواب می توانید در ادامه ما را همراهی نمایید. چرا که قصد داریم علت و دلیل استفاده شما از انواع پایه های دریل را مطرح نماییم.

در ضمن بهتر است قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد دریل ها به دست آورده و سپس با توجه به نوع محصول خود پایه متناسب با آن را خریداری نمایید.

  • انجام فرایند سوراخکاری با دقت بالا: با استفاده از پایه های دریل شما مراحل سوراخکاری را با دقت بیشتری انجام می دهید. همچنین کیفیت عملکرد کار بالا می رود.
  • سرعت بالا: استفاده کردن از این ابزار باعث می شود تا سرعت کار شما نیز بالا برود. از این رو کارها با سرعت بیشتری انجام شده و شما می توانید در زمان کمتر محصول بیشتری را تولید کنید.
  • توان و قدرت بیشتر: استفاده از پایه باعث می شود دریل شما قدرت بیشتری داشته باشد. و برای سوراخکاری بر روی سطح محکمتر کاربرد بیشتری دارد.
  • ایمنی بالا: استفاده کردن از این نوع پایه ها باعث می شود تا ایمنی و امنیت کار افزایش پیدا کند.
پایه دریل

خرید پایه دریل به صورت اینترنتی

امروزه به دلیل رشد فضا مجازی استفاده از اینترنت نیز افزایش پیدا کرده است. همین امر باعث شده تا فروشگاه های مختلفی در فضای اینترنتی ایجاد شود.

هم اکنون محصولات مختلف مورد نیاز مردم در اینترنت یافت می شود. شما به راحتی قادر هستید از هر منطقه ای وارد فضای اینترنتی شده و با یافتن فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. خرید های اینترنتی نسبت به خرید حضوری نکات مثبت زیادی دارد. از جمله آن می توان به صرفه جویی در زمان اشاره نمود.

در ضمن ممکن است وسیله و ابزاری که مورد نیاز شما است در محل سکوت وجود نداشته باشد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم حتما از فروشگاه های اینترنتی که دارای اینماد هستند خرید خود را انجام دهید.

وب سایت اینترنتی ابزارایران در حال حاضر توانسته است محصولات خود را به صورت جزئی و با قیمت مناسب عرضه نماید. شما تنها می توانید با مراجعه به وب سایت و انتخاب محصول مورد نظر خود آن را سفارش داده و در محل تعیین شده تحویل بگیرید.

پایه دریل

قیمت پایه ها بر اساس نوع دریل

یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است قیمت محصول است. ابزارهای زیادی هستند که می توان با قیمت کمتر آن را خریداری نمود. ولی باید توجه داشته باشید که هر چقدر قیمت ابزار بالاتر باشد راحت تر می توان به اصل بودن و کیفیت آن اطمینان نمود.

برندهای خارجی و اروپایی قیمت های بسیار بالایی دارند. ولی در کنار قیمت بالا کیفیت آن ها نیز بسیار مناسب است. اگر می خواهید یک محصول با دوام خریداری کنید حتما از محصولات با برندهای اصلی انتخاب نمایید.

پایه دریل نیز دارای مدل های مختلف و برندهای متفاوتی است. شما برای خرید این محصول بهتر است با توجه به نوع نیاز و همچنین مقدار هزینه ای که توانایی پرداخت آن را دارید خرید خود را انجام دهید. خرید پایه دریل در وب سایت های مختلف فروشگاهی از جمله سایت ابزار ایران قابل خریداری است.

پایه دریل

حرف آخر

پایه دریل را می توانید برای سرعت بخشیدن به کار خود خریداری کنید. کار با دریل برای استفاده در صنایع چوب، بتن و … بسیار با اهمیت است. چرا که فرایند سوراخ کردن قطعات و مهره کردن آن ها را با سرعت بیشتری انجام می دهد. هم اکنون پایه ها به شما کمک می کنند تا سرعت کار خود را افزایش دهید. از این رو در بیشتر کارگاه ها انواع پایه ها یافت می شود.

کیفیت، قیمت، برند و … باید جز اصول اصلی انتخاب شما به شمار برود. سعی کنید محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری نمایید. سپس با در دست داشتن ضمانت نامه و گارانتی معتبر از محصول خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *