پایه مینی فرز, معرفی ابزار

پایه مینی فرز چیست و چه کاربردی در صنعت سنگ تراشی دارد؟

سنگ تراشی در صنعت ساخت و ساز یکی از فعالیت های مهم محسوب می شود. شما اگر در این صنعت نیاز دارید که انواع سنگ را به شکل های مختلف برش دهید باید از دستگاهی به نام فرز استفاده نمایید. این محصول در تقسیم بندی های متفاوتی طراحی شده است که در حال حاضر مینی فرز بیشترین کاربرد را در برش سنگ های ظریف و مناسب ساختمان دارد. برای اینکه شما به عنوان یک مصرف کننده بتوانید از مینی فرز به راحتی استفاده کنید برای این محصول توسط شرکت های مختلف پایه ای طراحی شده است که به عنوان پایه مینی فرز شناخته می شود.

شما در ادامه این مقاله با این محصول و کالای پر کاربرد آشنا می شوید. همچنین ما برای معرفی کامل این محصول تمام اجزا و قسمت های مختلف آن را برای شما بیان خواهیم نمود. پس برای شناخت بیشتر این ابزار پرکاربرد که در خانه ها و کارگاه ها بسیار مورد استفاده است ما را همراهی نمایید.

پایه مینی فرز
پایه مینی فرز

در ضمن لازم است اشاره کنیم که شما می توانید پایه مینی فرز و محصولات دیگر نظیر فرز نجاری را نیز می توانید از وب سایت ابزار ایران با قیمت مناسب و با کیفیت بالا خریداری نمایید.

شناخت پایه مینی فرز و کاربرد آن

همان گونه که از اسم محصول مشخص است پایه مینی فرز برای قرار گرفتن مینی فرز بر روی آن ساخته و طراحی شده است. این محصول کمک می کند تا استفاده از این دستگاه آسانتر شده و شما بتوانید به راحتی در مشاغل مختلف از آن استفاده نمایید.

از جمله کاربردهایی که از مینی فرز می توان نمود. در صنعت آهنگری، سنگبری و در صنعت کاشی و سرامیک است. به همین جهت این محصول کاربردی می تواند کار با مینی فرز را آسان تر کرده و پیمانکاران و متخصصین به راحتی از این محصولات در هر زمینه ای استفاده کنند.

لازم است اشاره کنیم که پایه مینی فرز در برندهای مختلف تولید شده است. ما در اینجا تنها به برند محک اشاره می کنیم. ولی شما می توانید این کالا را در برندهای ایرانی و خارجی در فروشگاه های معتبر خریداری کرده و برای راحتی و آسانتر شدن کار خود از آن استفاده نمایید.

ویژگی های مهم پایه نگهداری مینی فرز

وقتی که شما اقدام به استفاده از پایه مینی فرز می کنید. مطمئنا این محصول قابلیت های مهمی دارد که شما را به خود ترغیب کرده است. در این قسمت به ویژگی های مهمی که محصول فوق دارد و طراحان در تولید به آن دقت داشته اند اشاره می کنیم. تا شما در هنگام انتخاب و خرید بتوانید به راحتی یک محصول خاص در عین حال کاربردی را انتخاب نمایید.

ویژگی های مهم پایه نگهداری مینی فرز
ویژگی های مهم پایه نگهداری مینی فرز
  • گونیای مندرج: گونیای مندرج بر روی این محصول نصب شده است تا شما بتوانید اندازه گیری های خود را با دقت بیشتری انجام دهید.
  • تنظیم زاویه: شما می توانید با کمک این پایه، زاویه های مختلفی را برای برش فلز، چوب و حتی کاشی انتخاب کنید.
  • محفظه آتش گیر: در هنگام کار با مینی فرز ممکن است جرقه هایی به اطراف پخش شود. در صورت بی احتیاطی ممکن است آتش سوزی های بزرگی رخ دهد. به همین جهت محفظه آتش گیر در پایه یکی از قسمت های مهم محسوب می شود.
  • نگهداری از مینی فرز: استفاده انگهدارنده کمک می کند تا پیمانکار و یا متخصصی که با این محصول یعنی مینی فرز کار می کند کمتر دچار خستگی شده و قادر به فعالیت طولانی باشد. همچنین با توجه به اجزایی که بر روی این کالا قرار داده شده است دستگاه مینی فرز محکم بر روی پایه نصب می شود.

مشخصات فنی پایه مینی فرز

شما به عنوان یک خریدار که به دنبال محصول با کیفیت هستید. باید با قابلیت های پایه مینی فرز نیز آشنایی داشته باشید. این محصول با توجه به فناوری های روز طراحی و ساخته شده است. تا شما بتوانید در مدت زمان کم، فعالیت کاری خود را گسترش دهید.

مشخصات فنی پایه مینی فرز
مشخصات فنی پایه مینی فرز

از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وزن پایه: پایه فوق دارای وزن ۴ تا ۴٫۵ کیلوگرمی است.
  • ارتفاع: برای اینکه دستگاه مینی فرز به راحتی بر روی ستون قرار گرفته و پیمانکار بتواند به راحتی از آن استفاده کند. ارتفاع ۲۸۰ سانتی متر برای آن در نظر گرفته شده است.
  • ابعاد: این نوع پایه ها در ابعاد استاندارد طراحی می شوند یعنی ۳۱*۳۰*۱۲ سانتی متر
  • کیف حمل: به دلیل اینکه دستگاه در هنگام خرید دارای کیف حمل و جا به جایی نمی باشد. پیشنهاد می کنیم که خود برای خرید اقدام کنید. چرا که کیف های حمل باعث می شود. دستگاه بیشتر محافظت شده و طول عمر بالاتری داشته باشد.
  • ضمانت نامه: به خاطر داشته باشید که محصول فوق باید دارای ضمانت نامه ۱۲ ماهه و کارت گارانتی باشد. تا بتوانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

خرید اینترنتی پایه برای مینی فرز

خرید اینترنتی در حال حاضر افزایش زیادی داشته است. چرا که مردم به تصمیم گرفته اند وقت خود را صرف گشتن در فروشگاه ها برای انتخاب محصول نکنند. در حال حاضر تنها با داشتن دسترسی به اینترنت شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. بدون اینکه از خانه و یا محل کار خارج شوید محصول و کالا را خریداری کنید.

فروشگاه های ابزار آلات نیز در این زمینه سعی کرده اند تا از فضای مجازی بیشترین استفاده را ببرند. یعنی اینکه فعالیت کاری خود را به سمت فروش های مجاز یو اینترنتی کشانده اند. در این بین فروشگاه ابزار ایران نیز وب سایت خود را راه اندازی کرده و محصولات را با کیفیت مرغوبی را برای خریداران خود در نظر گرفته است.

شما با انتخاب محصول و همچنین ثبت سفارش می توانید در کمترین زمان و بدون حضور در فروشگاه ها و مغازه های مختلف خرید خود را انجام دهید. خرید پایه مینی فرز یکی از کالاهایی است که شما می توانید به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

خرید اینترنتی پایه برای مینی فرز
خرید اینترنتی پایه برای مینی فرز

قیمت مناسب کالای مورد نیاز

اگر شما نیز جز افرادی هستید که نگران هزینه های پرداخت می باشید باید بگوییم که حق با شماست. چرا که قیمت ها به شدت در حال افزایش بوده و نوسانات ارزی باعث شده است تا نتوان خرید مناسبی را تجربه نمود. ولی با این حال بهتر است برای خرید پایه مینی فرز به سراغ برندهای مناسب و با کیفیت بروید.

چرا که هر چقدر کیفیت محصول شما پایین باشد. کار با آن دشوار بوده و زودتر دچار نقص و خرابی می شود. پس سعی کنید در مرحله ی اول کیفیت محصول را در نظر داشته باشید.

در ضمن وب سایت ابزار ایران قیمت محصولات را به صورت به روز در فروشگاه اینترنتی قرار می دهد. شما می توانید در هنگام خرید بدون هیچ گونه دشواری از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

قیمت مناسب کالای مورد نیاز
قیمت مناسب کالای مورد نیاز

حرف آخر

مینی فرز یک محصول بسیار کاربردی در صنعت نجاری و ساختمان سازی است. پس اگر فعالیت شما در این زمینه بالا بوده بهتر است برای افزایش کیفیت کار خود پایه مینی فرز را خریداری نمایید. چرا که هم به افزایش سرعت کار و هم به بالا بردن کیفیت کار شما کمک می کند.

در واقع این تجهیزات می تواند در صنعت چوب و تولیدات محصولات چوبی به کمک پیمانکاران و تولیدکنندگان بیاید. آن ها برای اینکه در کمترین زمان تولیدات زیادی داشته باشند نیاز دارند تا تجهیزات مختلفی در این زمینه خریداری کنند. یکی از این تجهیزات پایه مینی فرز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *