برند های ابزارآلات

برند جنیوس (GENIUS)،برندی باکیفیت

تیتر مباحث این مقاله :

  • تاریخچه برند
  • جنیوس، ابزار برتر

تاریخچه برند جنیوس

شرکت جنیوس در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد. این شرکت تایوانی در زمینه تولید انواع “ابزار دستی” و بادی فعال بوده و دارای یک مجموعه جامع و کامل با بیش از ۱۰۰۰۰ نوع از با کیفیت ترین ابزارآلات مطابق با استاندارد ISO 9001: 2000 می باشد. این شرکت تامین کننده ابزارهای مورد نیاز برای صنایع خوردوسازی،نفت و پتروشیمی، کشتی سازی،کشاورزی و معدن می باشد.

این شرکت تمامی محصولات خود را با بهترین نوع مواد اولیه و فولاد تولید می نماید. محصولاتی نظیر قیچی‌ ورق‌بر، شلاقی،آچار آلن و پیچ‌گوشتی بکسی، تمامی بکس و متعلقات سفید یا سیاه با درایو ۳/۴ و ۱ اینچ و بالاتر و بخشی از بکس و متعلقات با درایو ۳/۸ و ۱/۲ اینچ از فولاد کرم مولیبدن و سنبه و قلم از فولاد HSS تولید می شوند.

سایر محصولات نیز ساخته شده از انواع فولاد کرم‌ وانادیوم می باشد.
شرکت جنیوس هم اکنون محصولات خود را به ۸۴ کشور جهان مانند کانادا، ایالات متحده، استرالیا، آرژانتین، برزیل، بلژیک، روسیه و سایر کشورهای اروپا، آسیای شرقی و جنوب‌شرقی صادر کرده است.

برند جنیوس تولید کننده ابزار برتر

این برند بازار وسیعی را به خود اختصاص داده است.
محصولات این شرکت در سال ۱۳۷۰ وارد بازار ابزارآلات ایران شد و امروزه ابزارآلات این برند، عنوان ابزار برتر را به خود اختصاص داده و از محبوب‌ترین های ابزارآلات در بازار و صنایع می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *